Hade sultan i båda starterna :) är skit glad nu :)

 
Jag är jäkligt stolt över mig istället för 70cm så hoppade jag 60cm.
Första banan på 50cm var det skit bra galopp nästan hela varvet felfrit:)
Sen 60cm så var hon väldigt pigg och taggad. Hon vek av på det sista hindret. Körde om det hindret sen fick jag köra om hela banan om jag ville som jag ville. Hon hoppade snett på det tredje hindret håller på ramla av men hoppar ett hinder sen efter ett till kommer hon snett och jag glider på sidan tappar stigbyglarna men vill inte bryta av så hoppar dom 2 sista hindrena utan stigbyglar :) och allt hände i galopp. 
Är så jäkla glad nu kommer man hem med två st rosetter/pris :)
Duktiga Sultan :) 
 
Vi övade markarbetete och notkryss på 50cm på ramsberg hade min underbara Gloria.
Gick jätte bra sen hade vi teori :) 
 
En väldigt bra dag kan man säga eller vad tycker ni??
Hahahah har ont i benen nu av all ridning :) <3 
Ännu 
ÄR man taggad inför  prov imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0