Ska byta grupp! ??(Veckans hund)???

Hej!
 
Idag så ska jag egentligen rida klockan 18.20 men eftersom den gruppen inte är i min nivå.
Så ska jag byta grupp till den som går klockan 19.10 idag.
Vet 2st som går där som jag har träffat och pratat lite smått med,
Men får hoppas den gruppen blir bra. Undrar vilken häst man har bara??
Jag hoppas på Sultan,Bolle,Sherliy,Sarina fast jag aldrig ridit Sherliy och Sarina.
För Sultan och Bolle har jag inte ridit på as länge, ;)
 
 
 
Jag funderar på ha veckans hund istället för veckans häst.
Då väljer jag non som skrivit privat till mig eller komenterat not om sin hund på bloggen.
Då skriver jag fakta helt enkelt  om den.
 
 
,Ge gärna tips om vad jag kan fixa och ändra på min blogg,
 
 
                Hejdå :)
                                                 Bolle <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0