Här kommer alla möjliga bilder upp :)

                                                       Bolle och jag :)
 
 
                                                          Diesel är så söt <3
                                                      
                        Kalinka och jag på dressyrkurs för Camila toll med 5 andra elver på Finntorp :) <3
 
 
 
             Sultan och jag på säkerhäst träning på finntorp för en föredetta ridande polis ;) :)
 
 
                                   Gloria och jag i galopp hon har en jätte härlig galopp :) <3
 
 
                                              Bobo fick beröm efter en toppen lektion. <3
 
 
                                        Gloria och jag hoppar :) hindret är 50cm <3
 
 
                                             Gloria och jag hoppar 50cm
                                          
 
                                                      Jag och Kalinka hoppar 40-50cm
 
 
                                         <3  Sazza saknar dig as mycket du var en toppen hund <3
 
 
                                           <3   Jag och Kalinka på dagridläger i somras på finntorp <3 :)
 
 
Så komentera och skriv tips om min blogg.. ;)  där var det 11 bilder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0