kalinka min älskade favorit <33

Kalnika och jag har gått  igenom många gånger och olika situonier.
Tex. Första galoppen bleven liten sken tur med dig. <3
Första hoppet blev perfekt med dig. 
Men efter hoppet så blev det in. Mitten och jag pang på marken skrapa upp knät. <3 
Men jag vet att du inte gjorde det med flit <3 men jag ger inte upp så lätt så jag hoppade upp och körde om.
Första dan på hopskuren blev det 2 galopp/skenturer förfru blev så glad jag också :) <3
Och nu är det sista fredagen på hoppkursen nu är det banhoppning som gäller för oss två <33 <33
Jag kommer ihåg första gången jag red dig det var ca 4-6 månader sen. <33 <33
Och nu är mitt hopprekord med dig 70 cm älskar dig Kalnika min underbaraste :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0