Min första klubbhopptävling är den 11 november :)

Idag när jag kom till stallet så fanns det lappar om klubbhopptävlingen.
Och Anmälnings papper så jag skrev upp mig där. 
Och höjden är 50cm bara sen första häst är sultan andra är Bobo .
Hoppas på mest sultan men  det ända är att jag aldrig hoppat med henne men bommar har jag gjort men hon är lite pigg vid hoppning :) Så nu är man taggad tills den 11 november och efter tävlingen måste jag hem byta om igen och seåratal snabbt sen till ett annat stall :) Jag hade Strong idag gick bra han lydde inte så jätte bra i början.
Sen när vi börja göra skänkelvikning i skritt så började det gå på jättebra :) <3 
Traven blev bra men ville bocka en början. Men sen gickdet suveränt:)
Galoppen var suverän lite stel men han är ju så gammal :)
Så jag är nöjd :)
Fakta om Strong
Han är 19år gammal
Strong är 1,75cm i manken ca vet inte exakt ras vet ej. 
Han är enstort häst en bra  ridskole häst men kan vara busig.. :)
Vi ses bloggen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0