Så härligt att vara på hästryggen !!!!!

Hejsan! 
Jag rider ju nu på onsdagar,torsdagar och lördagar men ska sluta på torsdagar.
För den gruppen ger inget längre då jag kommit före dom i utvecklingen.
Och sen att jag ska testa en ny ridskola det är den på lördagar.
Där har dom hittills bara hästar och det är det dom ska ha men dom ska ha en ponny.
Det är en ridskola för mera ungdomar helst inte mindre än 11år vill dom. Men bara att man är van att 
Rida stora hästar så går det.
Jag har varit där 3 lektioner ca 90 min långa lektioner första gången så övade vi på alla gångarter.
Han ville se vad vi kunde.
2 och 3 gången hade vi hoppning då vi ville hoppa mera i den gruppen.
Vi är 3 tjejer i den gruppen skönt va.:) 
 
Snart på finntorps ridskola är det tävlings dags ska hopptävla kanske dressyr.
På hoppningen är det nog antingen kanske Bobbo,sultan,Michelle.Skriver mera inlägg idag :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0