Ska dra till stallet snart :)

Då ska man snart till stallet om ca 40minuter  :) 
Ska på hoppkursen idag sista gången därà :( 
Men som tur ska vi hoppa en bana denna gång får se hur det går ifall jag vill tävla med Kalinka den 11novmber på finntorp isåfall.
Jag saknar henne fast jag träffa henne i går hon är min älskling <3 önskade att hon var min häst <3  
Men som tur får jag rida henne väldigt ofta :) hon är så härlig att rida och söt,roli. Och busig ponny :)
Hoppas det går bra idag också :)
Pappa ska ta kort idag när jag och  Kalinka  ska hoppa :) 
Kommer in några hopp bilder sen då kanske idag eller imorgon :) <3
 
Ses bloggen skriver  hur det gick sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0